Cinema Capitol Tarragona

Aquesta història té a veure amb la taquilla del cinema Capitol de Tarragona, que fins no fa gaire temps encara existia.

No tenia res d’especial. Era una finestra a la fa√ßana de poc m√©s d’un metre d’ample per mig metre d’al√ßada. Una persiana de fusta protegia la taquilla, tancada des de l’√ļltima sessi√≥.

Un bon dia en passar pel davant del cinema, vaig veure quelcom que va cridar la meva atenci√≥. A l’ampit de la vella taquilla hi havia una cullereta met√†l¬∑lica i una taca de pols blanca al costat. No vaig dubtar a fotografiar el bodeg√≥. Ja posats vaig fer unes fotografies des d’altres perspectives. Una de les quals era la de la taquilla amb unes pintades (grafitis) que decoraven vella persiana.

Aquelles fotografies van quedar arxivades. Per√≤ amb el pas del temps vaig rescatar la imatge, ja que la taquilla va fer una metamorfosi inesperada. Vaig estar uns dies fent el seguiment dels canvis que √©s produ√Įen.

Tot seguit veur√†s les fotografies d’aquesta hist√≤ria cronol√≤gicament.

Cal dir que el cinema Capitol va comen√ßar les seves sessions cinematogr√†fiques l’any 1957, i l’any 1985 fou convertit en un p√†rquing.


Esta historia tiene relación con la taquilla del cine Capitol de Tarragona, que hasta no hace mucho tiempo todavía existía.

No ten√≠a nada de especial. Era una ventana en la fachada de poco m√°s de un metro de ancho por medio metro de altura. Una persiana de madera proteg√≠a la taquilla, cerrada desde la √ļltima sesi√≥n.

Un día al pasar por delante del cine, vi algo que llamó mi atención. En el alféizar de la vieja taquilla había una cucharilla metálica y una mancha de polvo blanco al lado. No dudé en fotografiar el bodegón. Ya que estaba allí hice unas fotografías desde otra perspectiva. Una de las cuales era la de la taquilla con unas pintadas (grafitis) que decoraban vieja persiana.

Aquellas fotografías quedaron archivadas. Pero con el paso del tiempo rescaté la imagen, puesto que la taquilla hizo una metamorfosis inesperada. Estuve unos días haciendo el seguimiento de los cambios que se producían.

A continuación verás las fotografías de esta historia cronológicamente.

Cabe decir que el cine Capitol empezó sus sesiones cinematográficas en 1957, y en 1985 fue reconvertido en un parking

Cinema Capitol cine
La taquilla

Subscriu-te per rebre les noves entrades al blog.

¡No enviamos spam! Lee más en nuestra política de privacidad